26 Apr 2008

exam o exam...

hmm..ni la dia, ble nak dekat exam baru sibok2 nak study..
klu x der istilah exam dalam hidop nih mmg x study ar jawab nyer..cam bese la, ble final xm dah mle, cuti sem pn dh nak dekat..huhu.. best nyer cuti..tapi x slalu indah benda yang nampak indah.. aku igt nak keje la cuti nih..hmm, kewangan pon makin tenat nih..dah rasa cam kne pinjam kat bank dunia dah ni..huhu..mampos aku kne kejar ngan george soros lak nanti..
sem depan aku masuk sem 5, hmm..pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun 3 and final year for my degree..klu ader rezeki aku nak smbg master, 2 pon klu mampu la..harap sangt dapt sambung..ak igt nk g abroad..ye r, ble lagi nk g tpt org..
dah keje nanti sure2 x dapat dah..masing2 dah ader komitmen masg2.x per, pastikan aku dapat g juagk..chayok2!! hehe..semangat penuh membara 2..moga2 aku dapat sambung master..!! amin..

No comments: